AM Art-Media Agencja PR rozpoczęła współpracę z Johnson & Johnson Vision Care, światowym producentem miękkich soczewek kontaktowych marki ACUVUE®.
Współpraca dotyczy działań public relations i media relations mających na celu promocję zdrowia i profilaktyki w zakresie ochrony wzroku.
- Nasze działania w dużej mierze opierają się na promowaniu profilaktyki zdrowotnej – mówi Artur Rosa, General Manager CEE, Vision Care. – Współpraca z agencją AM Art-Media ma na celu przede wszystkim budowanie świadomości potrzeby korekcji wzroku, promowanie soczewek kontaktowych jako jednej z metod korekcji wzroku i podkreślenie unikalnych zalet produktów marki ACUVUE®.
Jednym z priorytetów firmy Johnson & Johnson Vision Care jest zaangażowanie w działalność CSR, a także prowadzenie projektów edukacyjnych pod nazwą ACUVUE® Eye Health Advisor® skierowanych zarówno do specjalistów jak i pacjentów. Działania
te propagują właściwą ochronę, korekcję i zdrowie oczu, i w jej ramach Johnson & Johnson Vision Care organizuje m.in. Międzynarodowe Sympozjum Naukowe (w tym roku już po raz 6.), szkolenia dla okulistów i optometrystów, prowadzi też program edukacyjny dla uczniów gimnazjum. Johnson & Johnson Vision Care to także firma, która aktywnie włącza się do działań promujących Światowy Dzień Wzroku.
Problem zaburzeń wzroku jest dziś jedną z chorób cywilizacyjnych. Na całym świecie z powodu podobnych schorzeń cierpi już 284 mln ludzi. Zdaniem ekspertów dzięki właściwej profilaktyce i terapii można zapobiec upośledzeniu wzroku u ponad 80 proc. chorych.
Link do strony artykułu: https://wwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/am-art-media-wspiera-swiatowego-producenta-soczewek-kontaktowych